İçişleri Bakanı Sayın Mustafa Çiftçi, Valilerle Video Konferans Sistemi üzerinden 'Güvenlik Toplantısı' gerçekleştirdi. Toplantıda asayiş ve kamu düzeni çalışmaları masaya yatırıldı.

ANKARA (İGFA) - İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, ülke genelindeki güvenlik önlemlerini değerlendirmek üzere Valilerle Video Konferans Sistemi (VKS) aracılığıyla bir toplantı gerçekleştirdi.

Toplantıda, asayiş ve kamu düzeninin sağlanmasına yönelik yürütülen çalışmalar tüm yönleriyle ele alındı. ,

Bakanlıktan yapılan paylaşımda, 'Milletimizin huzur ve güvenliği için yürütülen çalışmaları titizlikle takip ediyor; sahadaki etkinliği her geçen gün artırıyoruz. Suç ve suçlularla mücadelemizi kararlılıkla sürdüreceğiz' denildi.

Türkiye ve Cezayir'den stratejik ortaklık mesajı
Türkiye ve Cezayir'den stratejik ortaklık mesajı
İçeriği Görüntüle

Kaynak: RSS